Studenter vant utdanningspris innen bærekraft

Forbundet for ledelse og teknikk - FLT - kåret oppgave levert av tre av våre studenter som en av to vinnere.  Nok en stolt dag for ansatte og studenter ved Fagskolen i Agder.

Kjetil Mikaelsen, Sam-André Berge og Steffen Kristiansen brukte egen arbeidsplass som utgangspunkt da de skrev studentoppgaven Reguleringsoptimalisering for å redusere SO2-utslipp under studietiden hos oss.

studenter vant pris - Klikk for stort bilde

På nettsiden til FLT kan vi lese blant annet:

“– Vinnerne av FLTs utdanningspris for 2023 har levert to virkelig imponerende oppgaver. Fagjuryen har vurdert oppgavene nøye og vil fremheve hvordan studentene har satt fokus på både bærekraft og lønnsomhet i industrien og samfunnet i sine oppgaver. Vi håper de tar med seg prisen som en viktig anerkjennelse av deres kompetanse og gleder oss til å følge med på deres utvikling etter endte studier. Vinnerne inviteres til en seremoni til høsten, sier juryleder og AU- medlem Henning Skau.”

Les mer om saken her.