KEM (klima, energi og miljø)

VVS bransjen har et stort behov for den rette kompetansen.  Hvis du kan tenke deg å jobbe som VVS Rådgiver eller VVS Entreprenør med ansvar for ventilasjon, rørinstallasjoner (varme og sanitær) og kuldeinstallasjoner i bygninger, er dette et studium du bør vurdere.

Kanskje det å jobbe 3D-modellering (Revit) er det som frister, eller kanskje salg?

Våre tidligere studenter jobber i dag i alle VVS relaterte firmaer, både de store og i de litt mindre selskaper.

sander ødegården - Klikk for stort bilde

Sander Ødegården fullførte KEM-studiet ved Fagskolen i Agder våren 2023. Fullført studium har gitt han nye, spennende muligheter.

«KEM har gitt meg muligheten til å ta det neste steget innen VVS- og ingeniørbransjen.

Studiet har vært bidragsyteren til at jeg har fått meg en spennende stilling som prosjektleder/energirådgiver i Advansia, avdeling Oslo. Noe jeg ser svært frem til»

Møt flere KEM-studenter

Søknadsfrist 15.april

• Oppstart høst 2024